Najczęściej zadawane pytania

1. Jak zwrócić towar lub złożyć reklamację?

Kliknij tutaj.

2. Gdzie znajdę fakturę?

Dowód zakupu wysyłamy tylko w formie elektronicznej, w automatycznej wiadomości e-mai.

3. Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Napisz do nas na adres: ksiegowosc@centrumelektroniki.pl
W treści wiadomości proszę zamieścić numer faktury.

4. Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

5. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość potwierdzającą otrzymanie, spakowanie i wysłanie zamówienia. Maila otrzymasz od kontakt@euroelectronics.pl

Prosimy o sprawdzianie folderu SPAM

6. Czy wysyłamy towary poza Polskę?

Prosimy o złożenie zamówienia na naszych innych sklepach