Kontakt
Wybierz powód zgłoszenia:
Problem z zamówieniem
Zmiana adresu dostawy, opóźniona dostawa czy zaginięcie paczki? Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i szczegółowe opisanie problemu
Zwrot – Do 30 dni, nieużywanego produktu
Jeśli masz problemy z produktem lub chcesz odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Zwrot przysługuje tylko do 30 dni od daty zakupu. Kupujący zwraca towar na własny koszt. Koszt zwrotu może być zależny od gabarytów zakupionych produktów.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki. Należy wtedy przesłać wyraźne zdjęcie bądź skan dokumentu i podać nr konta do zwrotu środków.
Reklamacja – Problem z otrzymaną paczką z produktem objętym gwarancją
Przesyłka została dostarczona przez kuriera uszkodzona, a produkt ma widoczne uszkodzenia? Prosimy o dołączenie zdjęć:
Otrzymanego produktu – aby zweryfikować stan towaru
Miejsca uszkodzenia (jeśli wystąpiło)
Opakowania w szczególności widocznych uszkodzeń
Zabezpieczenia wewnątrz paczki / wypełniacza
Etykiety logistycznej z widocznym numerem przesyłki
Skanu wypełnionego formularza z podpisem
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.