Kontakt

Wybierz powód zgłoszenia:

Problem z zamówieniem

Zmiana adresu dostawy, opóźniona dostawa czy zaginięcie paczki? Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i szczegółowe opisanie problemu

Zwrot – Do 30 dni, nieużywanego produktu

Jeśli masz problemy z produktem lub chcesz odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Zwrot przysługuje tylko do 30 dni od daty zakupu.  Kupujący zwraca towar na własny koszt. Koszt zwrotu może być zależny od gabarytów zakupionych produktów.

Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki. Należy wtedy przesłać wyraźne zdjęcie bądź skan dokumentu i podać nr konta do zwrotu środków.

Reklamacja – Problem z otrzymaną paczką z produktem objętym gwarancją

Przesyłka została dostarczona przez kuriera uszkodzona, a produkt ma widoczne uszkodzenia? Prosimy o dołączenie zdjęć:

Otrzymanego produktu – aby zweryfikować stan towaru
Miejsca uszkodzenia (jeśli wystąpiło)
Opakowania w szczególności widocznych uszkodzeń
Zabezpieczenia wewnątrz paczki / wypełniacza
Etykiety logistycznej z widocznym numerem przesyłki
Skanu wypełnionego formularza z podpisem

Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.