Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Czas na reklamację z tytułu rękojmi:

2 lata

Adres do reklamacji:

Euroelectronics
Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego 39
44-102 Gliwice
Polska

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

a. pisemnie na adres firmy: Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k., ul. Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry

b. w formie elektronicznej na adres: reklamacje@centrumelektroniki.pl

c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 32 739 93 69 (czynny: od 8:00-16:00).

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

a. numeru zamówienia;

b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);

c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

e. danych kontaktowych składającego reklamację;

f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

 

Dodatkowe informacje:

  Procedura rozpatrywania reklamacji: 

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sklepu, będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby: Euroelectronics, Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego 39, 44-102 Gliwice.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji kupujący otrzymuje dokumentację serwisową, opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do sprzedawcy. Na życzenie klienta możliwy jest odbiór reklamowanego urządzenia w siedzibie firmy pod adresem:  Euroelectronics, Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego 39, 44-102 Gliwice.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia kupującego o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:   

  • Formularz RMA dostępny jest pod linkiem: https://euroelectronics.pl/pages/formularze-zwrotow
  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki.
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria, mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) i szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy:

30 dni

Koszt zwrotu:

Kupujący zwraca towar na własny koszt. Koszt zwrotu może być zależny od gabarytów zakupionych produktów.

Adres do zwrotu:

Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k.
Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego 39
44-102 Gliwice
Polska
Jak zwrócić?

Wypełnij formularz:
Kontakt z działem serwisu i reklamacji:

Telefon: (32) 508 70 99
Czynne: poniedziałek-piątek 9:00-17:00, sobota 9:00-13:00

Zobacz, jak oceniają nas klienci